تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط جالب طلاق و سرماخورž

**آیا می‌دانستید سخت ورزش کردن می‌تواند به سلول‌های روده آسیب وارد کند؛ این وضعیت همچنین می‌تواند مشکلات گوارشی کوتاه و طولانی مدت به همراه داشته باشد و سبب نفوذ مواد سمی از طریق دیواره آسیب دیده سیستم گوارشی در جریان خون شود و مشکلات جدی پدید آورد؟
 

ارتباط جالب طلاق و سرماخوردگی/ هنگام اضطراب گوشی موبایلتان را خاموش کنید/ زنگ هشدار افسردگی خندان در جامعه/ این گروه‌های خونی کمتر سکته می‌کنند


**آیا می‌دانستید زنانی که در دوره یائسگی از هورمون درمانی استفاده می‌کنند با ریسک بالای کاهش شنوایی و ناشنوایی روبه‌رو هستند؟
 
**آیا می‌دانستید تحقیق بر روی «اسید اولئیک»، ماده اولیه روغن زیتون، نشان داده است که این ماده می‌تواند از عملکرد ژن‌های مسبب سرطان در سلول‌ها پیشگیری نماید.
 
**آیا می‌دانستید که طلاق پرکشمکش والدین به سیستم ایمنی بدن کودکان آسیب مادام العمر وارد می‌کند، به طوری که این کودکان در دهه‌های آتی زندگی سه برابر بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند.
 
**آیا می‌دانستید خاموش کردن گوشی هنگام اضطراب می‌تواند منجر به کاهش فشار بر روی چشم، همچنین کاهش میزان استرس شود؟

 نشانه های افسردگی خندان را بشناسید/ تضعیف سیستم ایمنی کودکان بر اثر اختلافات خانوادگی/ کدام گروه خونی مصون در برابر سکته است؟/ ارتباط بین درد کشیدن و زوال عقل

 
**آیا می‌دانستید تداوم احساس درد می‌تواند عوارض جانبی غیرقابل انتظار و ناخواسته‌ای داشته باشد و به بروز زوال عقل منجر شود؟
 
**آیا می‌دانستید در اطراف ما اشخاصی زندگی می‌کنند که به رغم موفق بودن و درخشیدن در کار و زندگی شخصی، در درون احساس شادی ندارند و در واقع این افراد از نوعی افسردگی موسوم به "افسردگی خندان" رنج می‌برند.
 
**آیا می‌دانستید افرادی که افرادی با گروه خونی O کمتر در معرض ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی بیشتری هستند و دانشمندان فکر می‌کنند دلیل این امر می‌تواند وجود سطوح بالاتر پروتئین موجب لخته شدن خون، در این گروه‌های خونی باشد.
 
**آیا می‌دانستید قرارگیری مادر در معرض مواد شیمیایی در دوره بارداری و زمان شیردهی، ممکن است ریسک ابتلا کودک به آسم را افزایش دهد.
 
**آیا می‌دانستید که شکلات اگر به طور منظم خورده شود عارضه‌ی تپش قلب را تا ۲۰ درصد کاهش خواهد داد و شکلات آنتی اکسیدان و ضد التهاب است و از انواع سکته جلوگیری می‌کند.

 نشانه های افسردگی خندان را بشناسید/ تضعیف سیستم ایمنی کودکان بر اثر اختلافات خانوادگی/ کدام گروه خونی مصون در برابر سکته است؟/ ارتباط بین درد کشیدن و زوال عقل

 
**آیا می‌دانستید توضیح احتمالی ارتباط بین سیروز کبدی و افزایش ریسک سکته ناشی از آسیب به توانایی لخته شدن خون است و یا اینکه فاکتورهای پرخطر قلبی در بیماران مبتلا به سیروز کبدی نظیر مصرف الکل، هپاتیت C و بیماری متابولیکی بیشتر است.

**آیا می‌دانستید نوشیدن آب باید متناسب با وزن بدن باشد و نه فقط زمانی که فرد احساس تشنگی می‌کند تا علاوه بر تنظیم سطح الکترولیت خون بدن، متابولیسم، سوخت و ساز و آب رسانی به اندام‌های بدن انجام شود و فرد دچار مشکلاتی مانند کم آبی، افت فشار خون، سرگیجه و کاهش تمرکز نشود.

 نشانه های افسردگی خندان را بشناسید/ تضعیف سیستم ایمنی کودکان بر اثر اختلافات خانوادگی/ کدام گروه خونی مصون در برابر سکته است؟/ ارتباط بین درد کشیدن و زوال عقل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط جالب طلاق و سرماخورž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..