تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چتری با ستاره‌های آبی»؛ رمان کودکان کار

«چتری با ستاره‌های آبی»؛ رمان کودکان کارفرهاد حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار اخیر خود گفت: رمان کودک چهار جلدی «گروه 1+5» حدود دو هفته پیش با تاخیراز انتشارات افق به چاپ رسید و تصویرگر ان زینب حسینی است. البته قرار بود این رمان برای نمایشگاه آماده شود که نشد.  


وی ادامه داد: موضوع این رمان در ارتباط با بچه های ساکن یک مجتمع است که یک گروه را تشکیل داده و در بازی های کودکانه خود به دنبال مسائلی هستند که آنها را به بازی، تخیل یا توهم می کشاند.


حسن‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر کاری را به ناشر سپرده ام با عنوان «چتری با ستاره های آبی». این کتاب، داستان تصویری کودک است. البته الان در مرحله تصویرگری است. موضوع داستان اجتماعی است و شامل سه قصه به موازات همدیگر است. این قصه ها به کودکان کار اختصاص دارد. این کتاب از نشر «طوطی» (بخش کودک انتشارات فاطمی) منتشر می شود.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چتری با ستاره‌های آبی»؛ رمان کودکان کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..