تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی مدافعان حرم در پی حادثه تروریستی دیروز در تهران

ابراز همدردی مدافعان حرم در پی حادثه تروریستی دیروز در تهران

عده ای از مردم می گفتند بزرگترین نعمت امنیت است و برای چند ساعت درک کوتاهی از وضعیت کشورهای ناامن منطقه داشتیم، نقطه مشترک همه واکنش های مردمی و مسئولان توجه ویژه آنها به جانفشانی رزمندگان و شهدای مدافع حرم بود که در خارج از مرزهای کشور امنیت کشور می کوشند تا خدشه ای کوچک به امنیت کشور وارد نشود.

پویش های مردمی در کنار واکنش های مسئولان در شبکه های اجتماعی در پی دو حادثه رخ داده دیروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) بار دیگر اتحاد مردم ایران برای حفاظت از کشور به نمایش گذاشت.

در خارج از مرزهای ایران نیز مقامات کشورهای مختلف این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

در کنار تمامی همدردی ها رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون از حلب سوریه با مردم ایران در پی حادثه تروریستی روز گذشته نیز پیام تسلیت فرستادند.

در عکسی که از یکی از مدافعان لشگر فاطمیون منتشر شده، این رزمنده متنی را در دست دارد نوشته شده" ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده شهدا در غمتان شریکیم".

ابراز همدردی مدافعان حرم در پی حادثه تروریستی دیروز در تهران 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی مدافعان حرم در پی حادثه تروریستی دیروز در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..