تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه هایی از نقاشی با نور یکی از تکنیک های عکاسی!

نقاشی با نور , تکنیکی که این عکاس به کار برده برای اهدافی همچون علمی، هنری و حتی در عکاسی تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

نقاشی با نور

نقاشی با نور , یکی از تکنیک های عکاسی نقاشی با نور است. عکاس در این تکنیک با حرکت دادن منبع نور مثل یک چراغ قوه مقابل دوربین یا برعکس حرکت دادن دوربین مقابل یک منبع نور ثابت مثل ماه، طی نوردهی طولانی (عکاسی با سرعت شاتر آهسته، مثلا ۱ دقیقه)، انجام می پذیرد.

عکاسی حرفه ای با استفاده از این تکنیک تصویری تصاویری را خلق کرده است که بسیار مسحور کننده است. وی با یک لامپ نقاشی با نور را انجام داده است.لازم است بدانید که تکنیکی که این عکاس به کار برده برای اهدافی همچون علمی، هنری و حتی در عکاسی تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

تکنیک طراحی با نور موجب شده تا تعدای از عکاسان جذب آن شده و با عکاسی از یک منبع نور در حال حرکت عکس های بی نظیری را به ثبت برسانند.آنها معمولا از لامپ های دستی برای نور دادن به قسمتی از یک صحنه یا شی استفاده می کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با این تکنیک آشنا شوید.

نقاشی با نور

تکنیک طراحی با نور

نقاشی با نور

تکنیک طراحی با نور

نقاشی با نور

تکنیک طراحی با نور

نقاشی با نور

تکنیک طراحی با نور

نقاشی با نور

تکنیک طراحی با نور

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه هایی از نقاشی با نور یکی از تکنیک های عکاسی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..