تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان علی دایی برای تروریست ها + عکس

علی دایی: خواب دشمنان آشفته است، تعبیر نمی شود+ اینستاپستبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حمله چند فرد مسلح به طور همزمان به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) در روز گذشته برای ساعاتی بخشی از پایتخت جو ناآرامی را تجربه کرد، این موقعیت به سرعت و با ورود نیروی های اطلاعاتی، انتظامی و سپاه تحت کنترل قرار گرفت و پس از گذشت ساعاتی دوباره امنیت کامل به بخش های یاد شده بازگشت.

این چند ساعت نا آرامی واکنش های متعددی به همراه داشت که البته در تمام واکنش های مجازی کاربران و چهره های سرشناس یک نقطه مشترک آن هم امنیت کامل ایران با وجود جنگ و ناآرامی در کشورهای همسایه دیده می شد.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در دومین پست اینستاگرامی خود در واکنش به حوادث تروریستی روز گذشته در تهران نوشت: "ايران سال‌هاست در ميان اين منطقه اى كه همه اطراف پر از آشوب است امنيت خود را حفظ كرده.كسانى كه براى امنيت اين مملكت خواب آشفته ديده اند بدانند خوابشان تعبير نمى شود.اينجا سرزمين شيرانى است كه هشت سال مقابل همه دنيا ايستادند و يك وجب خاك هم ندادند".

بسیاری از ورزشکاران دیروز و امروز در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به این حوادث واکنش نشان داده اند.

علی دایی: خواب دشمنان آشفته است، تعبیر نمی شود+ اینستاپست 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان علی دایی برای تروریست ها + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..