تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبرانقلاب: بعضی‌ها چسبیدند به توئیتر و فضای مجازی! اینها کافی نیست + فیلم

رهبرانقلاب: بعضی‌ها چسبیدند به توئیتر و فضای مجازی!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری به اندازه ای است که ایشان در سخنان‌شان توجه به آن را برابر با اهمیت انقلاب اسلامی می دانند و بارها در بسیاری از سخنرانی هایشان در جمع های مختلف مردمی و مسئولان به توجه ویژه به این فضا و برنامه ریزی برای موثر واقع شدن تاکید داشته اند.

در دیدار روز گذشته جمعی از دانشجویان با ایشان (17 خرداد 96) باز هم یکی از محورهای سخنان معظم له بحث اهمیت فضای مجازی قرار گرفت.

ایشان در سخنانشان فرمودند: "اهتمام به تخاطب واقعی. فضای مجازی چیز خوبی است، فرصتی است امّا کافی نیست. بعضی‌ها چسبیده‌اند به فضای مجازی -توئیتر و مانند اینها- برای اینکه پیامهایشان را برسانند، این فایده ندارد؛ تخاطب واقعی لازم است، میزگرد لازم است، سخنرانی لازم است، نشریّه لازم است، بحثهای دونفره و سه‌نفره لازم است، جلسات تحلیل لازم است؛ این‌جور با مخاطبینتان بنشینید؛ و مانند این کارها."

در ادامه فیلم سخنان رهبر معظم انقلاب را در خصوص اهمیت فضای مجازی ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبرانقلاب: بعضی‌ها چسبیدند به توئیتر و فضای مجازی! اینها کافی نیست + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..