تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش معنادار سردار قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی تهران+عکس

واکنش معنادار سردار قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی تهران+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال حملات تروریستی روز گذشته که به صورت همزمان در مجلس و حرم مطهر امام خمینی(ره) توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، در صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی تصویری همراه با یک متن جالب منتشر شده است.

در پایین تصویر حاج قاسم سلیمانی نوشته شده:«بسم الله القاصم الجبارین: به نام خداوند درهم شکننده ستمگران»

گفتنی است حمله در محیط حرم توسط یک تیم دو نفره تروریستی و حمله به ساختمان مجلس توسط یک تیم چهار نفره انجام شد، داعش با انتشار یک بیانیه در پایگاه خبری خود مسولیت این حمله را پذیرفته است.

واکنش معنادار سردار قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی تهران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش معنادار سردار قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی تهران+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..