تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر سرشناس در سن 56 سالگی صاحب فرزند ۲ قلو شد! +عکس

جرج کلونی بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان سرشناس سینمای هالیوود که با همسرش امل علم‌الدین سه سال پیش ازدواج کرده اند، اینک صاحب دختر و پسر دوقلویی با نام‌های الا و الکساندر شدند.

به گزارش شمانیوز: فیلم نامه نویس و کارگردان سرشناس سینمای هالیوود که با همسرش امل علم‌الدین سه سال پیش ازدواج کرده اند، اینک صاحب دختر و پسر دوقلویی با نام‌های الا و الکساندر شدند. 

www.dustaan.com بازیگر سرشناس در سن 56 سالگی صاحب فرزند ۲ قلو شد! +عکس

 دوقلوهای امل و جرج کلونی صبح امروز، سه‌شنبه ۶ ژوئن، به دنیا آمده‌اند.

استن روزنفیلد، نماینده آقای کلونی، به رسانه‌ها گفته که هر دو نوزاد "خوشحال، سالم و خوب” هستند و به شوخی اضافه کرده است: "جرج تحت تاثیر داروهای مسکن قرار دارد و در چند روز آینده باید حالش خوب شود.”

امل و جورج کلونی مراسم ازدواج‌شان را سال ۲۰۱۴ در شهر ونیز برگزار کردند و تعدادی از ستارگان هالیوود از جمله مت دیمون و بیل موری از جمله مهمان‌های این مراسم بودند. جورج کلونی ۵۵ ساله در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی درخشیده است و تاکنون دو جایزه اسکار دریافت کرده است.

امل کلونی ۳۹ ساله نیز وکیل معروفی است و تاکنون وکالت چهره‌های بسیار مشهوری از جمله یولیا تیموشینکونخست وزیر پیشین اوکراین و جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس را به عهده داشته است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر سرشناس در سن 56 سالگی صاحب فرزند ۲ قلو شد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..