تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تثبیت قیمت اجاره با اجرای طرح مسکن استیجاری

به گزارش افکارنیوز،

علی چگینی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مسکن استیجاری در طرح مسکن اجتماعی گنجانده شده،گفت: اجرای طرح مسکن استیجاری به طور طبیعی و تدریجی تاثیر خود را در بازار اجاره بها خواهد گذاشت و زمینه ساز کاهش قیمت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازار مسکن به صورت تدریجی در حال خروج از رکود است،افزود: طبق گزارش های میدانی معاملات مسکن و قیمت‌ها در سال ۹۵، ۵. ۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

  مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: حجم پولی معاملات طی یک سال گذشته افزایش پیدا کرده و این افزایش قیمت تبدیل شده به رونق غیر سوداگرانه به طوری که مصرف کنندگان واقعی بیشتر دنبال مسکن هستند. چیگنی توضیح داد:ما به دنبال افزایش قیمت و ورود سوداگرانه به بخش مسکن نیستیم، زیرا در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود است و همین موضوع زمینه ساز رونق بازار مسکن می‌شود. وی در ادامه یادآور شد: نرخ اجاره امسال بیشتر از نرخ تورم نخواهد شد و ممکن است این نرخ در تابستان کمی افزایش یابد، اما به طور میانگین قیمت‌های اجاره رشد نمی‌یابد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تثبیت قیمت اجاره با اجرای طرح مسکن استیجاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..