تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانحه رانندگی در محور بافق- یزد یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت

سعید ملکزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح امروز در ابتدای مسیر دوبانده این محور روی داد.
وی تصریح کرد: دو سرنشین 27 ساله بودند که یکی از آنان در دم جان داد و دیگری به دلیل خونریزی شدید و ضربه به سر توسط اورژانس هوایی به مرکز استان یزد منتقل شد.
ملکزاده تصریح کرد: علت این حادث از سوی پلیس راه در دست بررسی می باشد اما به احتمال زیاد سرعت زیاد باعث بروز این سانحه جاده ای شده است.
سال گذشته این محوریکی از پر حادثه ترین جاده های استان یزد و استان های همجوار بود اما در سال جاری این نخستین حادثه است که در این مسیر رخ می دهد.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار : اصغرعسکری** انتشار: فلاح
IRNAYAZDD

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانحه رانندگی در محور بافق- یزد یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..