تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




12 شهربازی همدان پلمپ شد

محمد مددی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هفت واحد از شهربازی ها تعطیل شده در مرکز استان و پنج مجموعه در شهرستانهای تابعه قرار دارد.
وی گفت: تعدادی از واحدهای شهربازی به موضوع مهم استانداردسازی و اعلان وضعیت تجهیزات خود بی توجه بوده که به این دلیل واحد های آنها پلمب شد.
وی تصریح کرد: همچنین تعداد پنج واحد شهربازی در استان با رفع نواقص و استاندارد سازی تجهیزات مجموعه خود از وضعیت پلمپ خارج شدند.
مدیر کل سازمان استاندارد استان همدان گف: استاندارد سازی تجهیزات، زمین و شهربازی از الزمات قانونی است بنابراین مالکان و بهره برداران باید نسبت به دریافت تائیدیه بازرسی از این سازمان اقدام کنند.
وی توضیح داد: بازرسان در زمینه ایمنی تجهیزات، شاخص هایی نظیر سیستم برقی، سیستم هیدرولیک، استحکام سازه و همچنین نقاط جوش سازه را مورد بازرسی قرار می دهند.
مددی افزود: چنانچه مالکان نسبت به دریافت تائیده بازرسی و رفع نواقص کوتاهی کنند اداره استاندارد با دستور مقام قضایی و به منظور حفظ امنیت شهروندان از فعالیت این مجموعه ها جلوگیری می کند.
به گزارش ایرنا مددی از شهروندان خواست با مراجعه به سایت www.isad.ir از استاندارد بودن شهربازی ها و تجهیزات موجود در آن مطلع شوند.
25 شهربازی در استان همدان وجود دارد.
7526/ 6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «12 شهربازی همدان پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..