تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن جوانی که برانکو به دنبال پدیده کردن او است

کد خبر: ۵۴۶۰۰۰

۱۶۳  بازدید

سرمربی کروات پرسپولیس به دنبال رو کردن یک پدیده دیگر در سرخ پوشان است و این بار هم بازیکن مورد نظر سن و سال زیادی ندارد.

شفقنا ورزشی: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در این سه سال حضورش در سرخ پوشان ثابت کرده که مربی بسیار کاربلدی است و توانایی بالایی در استفاده کردن از استعدادهای جوان دارد.

برانکو هر فصل یک پدیده به فوتبال ایران معرفی کرده است. مهدی طارمی، محمد انصاری و صادق محرمی سه پدیده پرسپولیس در سه فصل اخیر بوده اند که زیر نظر برانکو پیشرفت زیادی کردند و الان هر کدام از این سه بازیکن از بهترین های فوتبال ایران هستند.

بازیکن جوانی که برانکو به دنبال پدیده کردن او است  یک بازیکن دیگر در پرسپولیس کنونی برانکو حضور دارد که اگر فرصت بیشتری به او داده شود می تواند پدیده فصل بعد سرخ پوشن لقب گیرد و او کسی جز احسان علوان زاده نیست. این بازیکن خوش تکنیمک و چپ پا معمولا در دقایق پایانی توسط برانکو به بازی گرفته می شد.

سرمربی کروات پرسپولیس به نظر می رسد که علوان زاده را آماده حضور در ترکیب اصلی تیمش می کند. این بازیکن دیگر سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس نیست و با توجه به اینکه در فهرست فروش قرار ندارد باید گفت که در آینده ای نزدیک به یکی از پدیده های دیگر فوتبال ایران تبدیل می شود.

او از تکنیک بالایی برخوردار است و سرعت خوب و تلاش زیادش در میدان همان فاکتورهای هستند که برانکو به دنبال آنها است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن جوانی که برانکو به دنبال پدیده کردن او است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..