تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد 

دختر ژاپنی که در حال حاضر تنها 13 سال دارد در رسانه هاي اینترنتی جهان به دلیل زیبایی وصف ناپذیرش حسابی مشهور شده هست. مدل زیباروی ژاپنی | وقتی سال قبل موموکا کوریتا بعنوان مدل تبلیغاتی «ملکه مسابقات» درطول مسابقات دوچرخه سواری در ژاپن شروع به فعالیت کرد، بسیار مورد دقت قرار گرفت.

مردان بزرگسال وی را برای داشتن ظاهری خوشگل مورد تحسین و تمجید قرار دادند ولی نمی دانستندکه در آن زمان وی تنها 12 سال داشت و هنوز در مدرسه ابتدایی تحصیل میکرد.به گزارش پارس ناز حضور او در داستان هاي تصویری سوزوکا «مجلات ژاپنی با تصویر هاي انیمه» کهدربرگیرنده ماجراهای عاشقانه ورزشکاران هست،

نخستین کار حرفه اي مدلینگ برای موموکا محسوبمی شد ولی از سوی دیگر به علت پایین بودن سن او جنجال زیادی در اساس سن مناسب برای شرکتدر صنعت مدلینگ به راه افتاد.

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

دختر 13 ساله ژاپنی موموکا کوریتا

در حالی‌که موموکا برای ظاهر جذاب خود مشهور شده بود، تعداد زیادی از اینکه به یک دختربچه 12 سالهلباس هاي جذاب زنان بزرگسال پوشانده و وی را در مراسم هاي افراد بزرگسال وارد کرده بودند، انتقادکرده و آن را درست نمی دانستند.

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

اکثر مردم والدین وی را برای وارد کردن دخترشان به حرفه مدلینگ در سن پایین سرزنش میکنند ولیاین دختر که اکنون 13 سال دارد، ادعا میکند هیچ اجباری برای وی در اینکار نیست و والدینش تنهااز رویاهای او حمایت میکنند.

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

این دختر با سن بسیار پایین حرفه مدلینگ را آغاز کرده هست

به دنبال موفقیت او در نخستین تجربه مدلینگ ، موموکا تاکنون با چندین برند بسیار مهم قرارداد تبلیغاتیامضا کرده هست و در حال حاضر سعی در انجام امور مختلفی از جمله درس خواندن، امور مدلینگ،کلاس باله ، پیانو ، گیتار و ژیمناستیک دارد و مطمئنا مشغله بسیار زیادی برای خود فراهم کرده هست،تاحدی که بسیاری اظهار میکنند دوران کودکی از کوریتا دزدیده شده هست.

یک نفر در شبکه اجتماعی نوشته بود:” چطور جرات میکنید کودکی وی را بگیرید”

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

خبرساز شدن دختر 13 ساله برای وارد شدن به حرفه مدلینگ ، دیگری نیز نوشت:”او بانمک هست ولی پوشیدن لباس دانش آموز دوره ابتدایی بعنوان مدل تبلیغاتی“ملکه مسابقات” به راستی اشتباه هست.”در انتقاد دیگری نوشته شده: “چه چیز جالبی در پوشاندن یک بچه با لباس بزرگسالان وجود دارد،تمامش کنید.”

مدل زیباروی ژاپنی و شرکت در مسابقات استعدادیابی
به گفته خبرگزاری سورانیوز، موموکو همین طور در مسابقات آدیشن دختران توکیو «TGA» که یکرویداد سالانه بزرگ برای کشف استعدادهای جوان برای اجرا و مدلینگ در ژاپن هست ، شرکتکرده هست.

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

موموکا با وجود سن کم از الان با برندهای مهم قرارداد بسته هست

موموکو کوریتا نخستین دختری نیست که برای وارد شدن به حرفه مدلینگ در سن پایین خبرساز شده هست.سه سال پیش نیز دختر نه ساله اي به نام کریستینا پیمنووا که لقب “زیباترین دختر جهان” را دارد نیز برایوارد شدن در حرفه مدلینگ در سن پایین جنجال برانگیز شد و نام هاي بی نظیر مشهوری مانندVogue ، برند آرمانی و دولچه و گابانا از مشتری هاي او میباشند.

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

بسیاری بر این باورند که این دختر بچه کودکی خود را فدای وارد شدن به حرفه مدلینگ کرده هست

چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد

مدل زیباروی ژاپنی که با سن کم مدل شده هست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره زیبای دختر 13 ساله مدل ژاپنی جنجال به پا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..