تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوتاک کارت GeForce GTX 1080 Ti را با ابعاد کوچک معرفی کرد

زوتاک از دو مدل کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti با ابعاد بسیار کوچک رونمایی کرد.

کمپانی زوتاک (Zotac) که در زمینه‌ی ساخت کامپوتر شخصی، مادربورد و کارت‌های گرافیک کوچک شناخته شده است، دو مدل کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti با ابعاد بسیار کوچک را به نمایش گذاشت.

مقاله‌ی مرتبط:

این دو کارت گرافیک با طول ۲۱ سانتی‌متر (۱۱.۵ سانتی‌متر کوتاه‌تر از کارت گرافیک GTX 1080 Ti AMP Extreme) کوچک‌ترین کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1080 Ti به‌شمار می‌روند. علاوه براین، GTX 1080 Ti ArcticStorm یکی از سبک‌ترین کارت‌های مجهز به سیستم خنک‌کننده‌ی مایع در جهان نیز محسوب می‌شود.

زوتاک اطلاعاتی از سرعت کلاک کارت‌های جدید خود ارائه نکرده است؛ اما از آنجایی‌که هر دو کارت دارای دو کانکتور تغذیه‌ی ۸ پین هستند، و با توجه به اینکه مدل ریفرنس ۲۵۰ واتی 1080Ti برای تأمین نیرو تنها از یک کانکتور ۸ پین استفاده می‌کند، احتمال می‌رود زوتاک این کارت‌ها را به‌نوعی اورکلاک کرده باشد.

کارت‌های گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti Mini 

  GTX 1080 Ti Mini GTX 1080 Ti ArcticStorm Mini کلاک بوست مشخص نشده مشخص نشده کلاک حافظه مشخص نشده مشخص نشده ظرفیت حافظه ۱۱ گیگابایت ۱۱ گیگابایت توان مصرفی بیشتر از ۲۵۰ وات بیشتر از ۲۵۰ وات طول ۲۱ سانتی‌متر ۲۱ سانتی‌متر عرض دو اسلات دو اسلات خنک‌کننده‌ فن خنک‌کننده‌ سیستم گردش مایع

از نظر طراحی، کارت گرافیک GTX 1080 Ti Mini به دو عدد فن خنک‌کننده‌ی معمولی همراه با باله‌های آلومینیومی و هیت‌پایت مسی برای خنک‌کنندگی بیشتر مجهز است. سطح روی کارت گرافیک GTX 1080 Ti ArcticStorm Mini هم با یک سیستم خنک‌کننده‌ی آبی با ورودی تیوپ استاندارد G1/4 پوشیده شده است. همچنین قسمت پشتی هر دو کارت برای افزایش استحکام و مقاومت دربرابر خم شدن و پیچش بر اثر گرما، به محافظ فلزی مجهز شده است. 

قیمت و زمان عرضه‌ی این دو کارت به بازار هنوز اعلام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوتاک کارت GeForce GTX 1080 Ti را با ابعاد کوچک معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..