تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واعظی: سهم‌خواهی‌ها تاثیری بر تصمیمات رئیس‌جمهور ندارد

برخی گروه‌های سیاسی علاقمند به حضور بیشتر در دولت آینده هستند عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای اعتدالی گرایش های مختلف سیاسی در کابینه آینده حضور خواهند داشت.

روز نو :

برخی گروه‌های سیاسی علاقمند به حضور بیشتر در دولت آینده هستند

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای اعتدالی گرایش های مختلف سیاسی در کابینه آینده حضور خواهند داشت.

به گزارش روز نو محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم در گفتگو با خبرآنلاین درباره سهم خواهی های جریانات سیاسی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم گفت: ممکن است برخی گروه ها علایقی داشته باشند ولی با شناختی که از آقای روحانی دارم، بعید می دانم اینگونه سهم خواهی ها در تصمیمات او تأثیر بگذارد.

وی در پاسخ به این سئوال که رویکرد اعتدالی در کابینه دوازدهم حفظ می شود یا آنکه حضور نیروهای اصلاح طلب در کابینه بیشتر خواهد شد؟ افزود: از نیروهای اعتدالی گرایش های مختلف سیاسی در دولت آینده حضور خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره ماجرای حذف انتقاد رئیس جمهور در جمع وزرا و مدیران دولت یازدهم نسبت به کسانی که سخت شان بود از دولت دفاع کنند، گفت: حذفی انجام نشد، عرف خبرنویسی همین است که بخش هایی از سخنرانی را برای تهیه خبر انتخاب می کنند کاری که صدا و سیما و رسانه های مکتوب انجام می دهند و تمام سخنرانی را منعکس نمی کنند.

وی ادامه داد: معمولا رئیس جمهور در ضیافت افطاری که دارد قبلش، 20 دقیقه تا نیم ساعت صحبت می کند، بعد قسمت هایی از صحبت های او برای تهیه خبر انتخاب می شود. 300 نفر در آن جلسه بودند و صحبت های آقای روحانی را شنیدند، طبیعی است که شاید عده ای از قسمت های دیگر صحبت های رئیس جمهور خوش شان بیاید بنابراین امکان دارد اگر این قسمت انتخاب می شد و قسمت دیگری در خبر تهیه شده نبود عده ای می گفتند چرا آن قسمت نیست.

واعظی در پاسخ به این سئوال که آیا انتقاد آقای روحانی را وارد می دانید که عده ای از همکاران ایشان در دولت یازدهم آن طور که باید ایام انتخابات از دولت دفاع نکردند؟ اظهار کرد: صحبت آقای رئیس جمهور درباره کابینه نبود. آقای روحانی همیشه گفتند که دولت فقط شامل کسانی نیست که فقط دور این میز می نشیند آن کسی که فرماندار، مدیرکل استان و بخشدار است نیز عضوی از دولت تعریف می شود. براساس این تعریف از دولت، بله یک عده ای می توانستند بهتر عمل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واعظی: سهم‌خواهی‌ها تاثیری بر تصمیمات رئیس‌جمهور ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..