تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلبه مهربانی میزبان روزه‌داران زنجانی

موسسه خیریه "کلبه مهربانی"برای دومین سال با اجرای طرح یه لقمه مهربونی میزبان روزه‌داران زنجانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، برای دومین سال متوالی طرح "یه لقمه مهربونی" توسط موسسه خیریه کلبۀ مهربانی با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری زنجان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) اجرا می شود.

موسسه خیریه ی کلبۀ مهربانی برای دومین سال با شعار "میهمان سفره ای از جنس مهربانی باشید" برگزار می کند.

سفره ای به وسعت شهر ، برای نیازمندان روزه دار» همزمان با ولادت امام مهربانی ها و کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) مقارن با14 و 15رمضان( 19 و20 خرداد ماه 1396) و به پاس سیره امیرالمومنین‌(ع) در برپایی سفره پربرکت و ساده برای دومین بار و با اجرای طرح لقمه مهربونی، پذیرا و میزبان همشهریان به وقت اذان مغرب در محل کارخانه کبریت زنجان خواهد بود.

گفتنی است، موسسه خیریه کلبه مهربانی به منظور بازگشت به سنت دیرین و حسنه افطاری دادن و اطعام روزه‌داران جهت فرهنگ سازی دوری از تجملات بسیار در امر برپایی سفره های افطاری با برپایی سفره افطار ساده که جلای آن یک قرص نان و پنیر ، چندخرما و سبزی خوردن به همراه حلوای نذری و با همکاری خیرین در طی دو روز با بیش از 2100 بسته افطاری از میهمانان پذیرایی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلبه مهربانی میزبان روزه‌داران زنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..