تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای مدیر فروش هیوندای

هیوندای در سال گذشته نیز مدیر فروش خود در کره و رئیس هیوندای چین را برکنار کرد.

 سخنگوی هیوندای اعلام کرد دریک‌هاتامی،مدیر فروش هیوندای در آمریکا به «دلایل شخصی» استعفا کرده است. طی 6ماه گذشته این دومین باری است که مدیران هیوندای در آمریکا این شرکت را ترک می‌کنند. این در شرایطی است که این خودروساز کره‌ای با مشکل کاهش فروش در آمریکا مواجه است.

به گزارش عصر ایران این استعفا کمی پس از آن صورت گرفت که هیوندای گزارش داد در ماه مه فروش در آمریکا با کاهش 5/ 15 درصدی رو‌به‌رو شده و این خودروساز بدترین عملکرد را در میان خودروسازان فعال در آمریکا ثبت کرده است.

طی سال‌های اخیر هیوندای به‌دلیل وابستگی شدید خود به تولید خودروهای سدان، نتوانسته است رقابت‌پذیری خود را حفظ کند. در سال‌های اخیر خودروهای شاسی‌بلند از محبوبیت فراوانی برخوردار شده‌اند و فروش خودروهای سدان کاهش یافته است. هیوندای در سال گذشته نیز مدیر فروش خود در کره و رئیس هیوندای چین را برکنار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای مدیر فروش هیوندای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..