تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی رئیس‌جمهور ازبکستان با روحانی

رئیس جمهور ازبکستان با ارسال پیامی به رئیس جمهور ایران، حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد.

به گزارش فارس، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان با ارسال پیامی به «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران حادثه تروریستی روز گذشته تهران را محکوم و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.

در پیام رئیس جمهور ازبکستان آمده است: خبر غمانگیز کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم ایران بر اثر حملات تروریستی ملت ازبک را عمیقا ناراحت کرد.

ازبکستان تروریسم را در تمام اشکال مختلف شدیدا محکوم کرده و بار دیگر برلزوم همکاریهای بینالمللی در مبارزه با این خشونت تأکید دارد.

رئیس جمهور ازبکستان با خانوادهها و خویشاوندان قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی و بهبودی سریع آسیب‌دیدگان را آرزو کرد.

روز گذشته 2 حمله تروریستی در ساختمان مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) رخ داد که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

در پی این حوادث تروریستی 42 تن مجروح و 13 تن کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی رئیس‌جمهور ازبکستان با روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..