تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید گندم از مرز 2 میلیون تن گذشت/پرداخت 200 میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران

خرید گندم از مرز 2 میلیون تن گذشت/پرداخت 200 میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران

رکنا اقتصادی:حسن عباسی معروفان معاون بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: تا به امروز بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتن گندم از ۱۹ استان کشوربا ارزش بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.
به گفته وی استان خوزستان با یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۵۹۴ تن گندم بالاترین میزان خرید را به خود اختصاص داده است.
عباسی معروفان در خصوص وضعیت مطالبات گندمکاران افزود: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت و مابقی پس از تامین اعتبار و ورود به سامانه به مرور نیز پرداخت خواهد شد.
معاون بازرگانی دولتی ادامه داد: با توجه به گرم شدن هوا پیش بینی می‌شود که برداشت و خرید گندم هفته آینده سرعت بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی کلزا بیان کرد: تا کنون ۱۰۴ هزار و ۷۴۲ تن کلزا با ارزش بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان از کشاورزان ۱۶ استان خریداری شده است.
به گفته عباسی معروفان استان گلستان با ۴۷ هزارتن در رتبه نخست و سپس خوزستان با ۱۹ هزارتن خرید رتبه دوم خرید کلزا را داراهستند.
معاون بازرگانی دولتی در ادامه افزود: از مجموع مطالبات کلزا کاران ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات آن‌ها پرداخت و مابقی بلافاصله پس از ورود به سامانه پرداخت خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اضطراب و افسردگی خود را با طب سوزنی درمان کنید

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید گندم از مرز 2 میلیون تن گذشت/پرداخت 200 میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..