تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی بازارچه خیریه رمضان در تبریز با هدف توانمندی مددجویان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کلامی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح بازارچه خیریه رمضان در پارک ائل گولی تبریز اظهار داشت: این بازارچه تا ۳۱ خرداد دایر است و هدف از راه اندازی آن معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی است.

وی افزود: ۶۰ طرح خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در ۵۰ غرفه توانمندی ها و محصولات تولیدی خود را در این بازارچه به نمایش گذاشته اند و بخش هایی چون کفش، لباس، بدلیجات، عرقیات گیاهی، تابلو فرش، مواد غذایی، خشکبار، جواهرسازی، و گل سازی از جمله طرح هایی هستند که در این بازارچه شرکت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح های خودکفایی کمیته امداد ۱۰ شهرستان سوغات و محصولات تولیدی خود را برای فروش در این بازارچه ارائه کرده اند، گفت: بازارچه خیریه رمضان با رویکرد عرضه و فروش تولیدات مددجویان خودکفا شده در رده مشاغل خرد و خانگی برپا شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد مشاغل کوچک در استان توسط کمیته امداد ایجاد شده است و سال گذشته سه هزار و ۴۳۰ خانوار به دلیل خودکفایی از چرخه حمایتی کمیته امداد استان خارج و خودکفا شده اند زیرا ایجاد اشتغال پایدار و هدایت مددجویان تحت حمایت به سمت خودکفائی و توانمندسازی آنان از طریق اجرای طرح های اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال رویکرد و از اهداف اساسی این نهاد است.  

کلامی با بیان اینکه پنج هزار شغل در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد می‌شود، تصریج کرد: اشتغال پایدار زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی بازارچه خیریه رمضان در تبریز با هدف توانمندی مددجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..