تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب رئیس فدراسیون بوکس: زنجان در ورزشهای رزمی توانمند است

روح الله حسینی چهارشنبه شب در مجمع انتخابات هیات بوکس استان زنجان افزود: بوکس زنجان ورزشکارانی جوان، قدرتمند، شجاع و دلیر دارد و به حتم در آینده نزدیک شاهد ارتقا و پیشرفت این رشته در استان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست گفت: ورزش بوکس رشته ای کاملا اصولی و علمی است و استان هایی که برنامه مدون و مناسب داشته باشند در میدان رقابت برنده خواهند بود.
علی جوان افزود: بوکس کشور برای ارتقا و پیشرفت نیازمند پوست اندازی و اتخاذ تدابیر مناسب است تا بتوان همانند ووشو و تکواندو در رقابت های برون مرزی فخرآفرین شد و به جایگاه واقعی و اصلی خود در سطح جهان رسید.
وی با اشاره به وضعیت بوکس زنجان اظهار کرد: این رشته ورزشی زنجان که از ورزشکاران و مربیان توانمند برخوردار است برای رسیدن به رشد و شکوفایی نیاز به همدلی و مشارکت هرچه بیشتر فعالاین در این عرصه دارد.
جوان افزود: ورزش بوکس انرژی بیشتری را می طلبد و اغلب جوانان علاقه مند و افرادی که ضریب هوشی بالایی دارند به این رشته ورزشی روی می آورند و امید است هیات بوکس زنجان با برنامه ریزی علمی و مدون، ورزشکاران شاخصی را برای اعزام به رقابت های درون مرزی و برون مرزی تربیت کند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: برگزاری مجامع انتخاباتی با هدف سامان دهی به هیات های ورزشی صورت می گیرد و نتیجه آن هرچه باشد بطور قطع و یقین به نفع رشته های ورزشی است.
محمد حمزه پور به توانمندی های بوکس زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان در رشته های رزمی از وجود قهرمانان صاحب نامی و خوبی برخوردار است و بوکس نیز می تواند با تربیت بوکسورهای شایسته و اعزام آنها به مسابقات، توانایی های خود را با کسب نشان های رنگارنگ به منصه ظهور بگذارد.
به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی، 'سیدرضا حسینی' با کسب 11 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته را عهده دار شد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب رئیس فدراسیون بوکس: زنجان در ورزشهای رزمی توانمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..