تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات تروريستي و نقش كمرنگ رسانه ملي

کد خبر: ۵۴۵۹۲۸

۵۴  بازدید

بهروز بهزادي؛ روزنامه‌ نگار در روزنامه اعتماد نوشت: چند نكته درباره حمله‌هاي هماهنگ تروريستي به حرم امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي كه داعش آنها را برعهده گرفته است.

بهروز بهزادي؛ روزنامه‌ نگار در روزنامه اعتماد نوشت: چند نكته درباره حمله‌هاي هماهنگ تروريستي به حرم امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي كه داعش آنها را برعهده گرفته است.

 اكنون كه اين حملات به پايان رسيده، بايد از سوي كارشناسان بررسي شود. اين بررسي‌ها بيشتر از اين جهت بايد توجه شود كه:

١- ماموران حفاظتي در دو موضع تروريستي چگونه عمل كرده‌اند.

٢- نقش رسانه‌ها به ويژه صدا و سيما و مشخصا شبكه خبر كه وظيفه خبر و نظررساني به ايرانيان را دارد از نظر حرفه‌اي چگونه بوده است.

درباره نفس رويداد تروريستي و مقابله با آن، اين وظيفه كارشناسان حفاظتي و نظامي است كه نظر دهند و بايد اين نظرها به آگاهي ملت برسد اما درباره نقش رسانه‌ها بايد گفت در حالي كه برخي از تلويزيون‌هاي منطقه مستقيم از روبه‌روي مجلس شوراي اسلامي خبر پخش مي‌كردند شبكه خبر كه وظيفه پخش مستقيم داشت تنها به اعلام خبر بسنده كرد و اين نشانه ضعف اين رسانه است.

خبرنگاران بسياري از كنار مجلس لحظه به لحظه توييت مي‌كردند و گزارش‌هاي ويديويي آن، راه در شبكه‌هاي اجتماعي پيدا مي‌كرد. اين انتظار وجود داشت كه اين گزارش‌ها حداقل از يك شبكه رسمي در ايران منتشر شود كه بتوان به آنها اعتماد كرد.

در كل بايد گفت كه بيشترين فضا دراختيار شبكه‌هاي اجتماعي بود كه البته غيرطبيعي نيست. اين شبكه‌ها وظيفه ذاتي خود را در غياب يك رسانه رسمي كه در ايران صداوسيماست پررنگ‌تر كرده‌اند.

براي من به عنوان يك فعال رسانه اين پرسش مطرح است كه چرا صدا و سيما به وظيفه ذاتي خود اينچنين كمرنگ عمل كرده است. اين پرسشي است كه مسوولان صدا و سيما بايد به آن پاسخ دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات تروريستي و نقش كمرنگ رسانه ملي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..