تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به دنبال دو مهاجم

کد خبر: ۵۴۵۹۲۲

۹۰  بازدید

حتی در صورتی که کاوه رضایی قراردادش را با استقلال تمدید کند، در دستور کار نقل و انتقالاتی این باشگاه جذب دو مهاجم با تجربه قرار دارد.

ایران ورزشی: حتی در صورتی که کاوه رضایی قراردادش را با استقلال تمدید کند، در دستور کار نقل و انتقالاتی این باشگاه جذب دو مهاجم با تجربه قرار دارد.


علیرغم اینکه استقلال چه در لیگ برتر و چه در لیگ آسیا یکی از بهترین خطوط حمله را داشت و از نظر آماری جزو تهاجمی‌ترین تیم‌های فصل گذشته بود اما در پاره‌ای مواقع این تیم متهم به دوری از بازی‌های تهاجمی می‌شد. در برنامه‌های نقل و انتقالاتی استقلال افزودن بر قوای تهاجمی این تیم در دستور کار قرار گرفته است.


در همین راستا اولویت برای این باشگاه تمدید قرارداد با کاوه رضایی بهترین مهاجم شان است.


بازیکنی که نه تنها به کرات برای این تیم گل زد، بلکه پاس‌های گل زیادی هم صادر کرد تا توانمندی‌اش در زمینه گلسازی را هم به رخ بکشد. اما در کنار تمدید قرارداد با این مهاجم، آبی‌ها در نظر دارند تا حداقل دو مهاجم توانمند دیگر را نیز به چرخه بازیکنان شان اضافه نمایند. منصوریان ۴ مهاجم طراز اول را زیر نظر دارد که از این بین حداقل ۲ نفر به تیم استقلال برای فصل بعد اضافه می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به دنبال دو مهاجم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..