تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم و نظام ما يكپارچه و متحد در كنار هم ايستاده و خواهند ايستاد/ حادثه تروريستي امروز، عزم و اراده ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه با تروريسم راسخ تر مي كند/ دولت راه را بر هرگونه رخنه تروريستي و افراطي خواهد بست/ تقدير از تلاش هاي ارزنده نير

معاون اول رييس جمهور با صدور پيامي ضمن تسليت به خانواده ها و بازماندگان شهيدان عزيز حادثه تلخ و تكان دهنده حمله تروريستي، گفت: مردم و نظام ما در برابر اين دست از تلاش هاي مذبوحانه تروريستي يكپارچه و متحد در كنار هم ايستاده و خواهند ايستاد.

متن كامل پيام دكتر اسحاق جهانگيري به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه تلخ و تكان دهنده حمله تروريستي به حرم مطهر امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي و شهادت مظلومانه جمعي از هموطنان عزيز و مجروح شدن گروهي ديگر از شهروندان بيگناهمان عزم و اراده ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه با تروريسم راسخ تر مي كند.
مردم و نظام ما همانطوري كه با برگزاري انتخاباتي پرشكوه و آرام قدرت مردمسالاري و اقتدار ايران را در منطقه و جهان به نمايش گذاشتند در برابر اين دست از تلاش هاي مذبوحانه تروريستي يكپارچه و متحد در كنار هم ايستاده و خواهند ايستاد.
دولت با تاكيد بر پيشبرد امنيت پايدار و توسعه همبستگي و تفاهم ملي و به اتكاء اقتدار و توانمندي امنيتي و سياسي راه را بر هرگونه رخنه تروريستي و افراطي خواهد بست و سياست مدبرانه دوري از هرگونه تنش منطقه اي و جهاني و پيشبرد برنامه مبارزه ريشه اي با خشونت، افراطي گري و تروريسم سازمان يافته را پيش خواهد برد و عزم دولت و اراده ملت بزرگ ايران بسيار بزرگتر از خشونت متحجران افراطي و درمانده است.
به خانواده ها و بازماندگان شهيدان عزيز اين حادثه ناگوار تسليت مي گويم و بهبود و سلامت هرچه زودتر مجروحان و آسيب ديدگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم و از تلاش هاي ارزنده همه نيروهاي امنيتي و نظامي و انتظامي صميمانه تشكر مي كنم.
اسحاق جهانگيري
معاون اول رئيس جمهور

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم و نظام ما يكپارچه و متحد در كنار هم ايستاده و خواهند ايستاد/ حادثه تروريستي امروز، عزم و اراده ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه با تروريسم راسخ تر مي كند/ دولت راه را بر هرگونه رخنه تروريستي و افراطي خواهد بست/ تقدير از تلاش هاي ارزنده نير»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..