تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی وزیر خارجه آلمان برای میانجیگری بین عربستان و قطر

وزیر خارجه آلمان به عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی پیشنهاد میانجیگری میان عربستان سعودی و قطر را کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، وزیر خارجه آلمان به عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی پیشنهاد میانجیگری میان عربستان سعودی و قطر را کرده است. او گفته که مهم است اتحاد در میان اعضای ائتلاف علیه داعش محکم بماند.

زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه (۷ ژوئن) در دیدار با عادل الجبیر، همتای عربستانی خود در برلین با اشاره به بحرانی که میان کشورهای عرب منطقه با قطر به وجود آمده است، بر لزوم حفظ یکپارچگی تاکید کرد و گفت به نفع همه است که در جنگ با تروریست‌های داعش تنشی میان اعضای ائتلاف به وجود نیاید.

او اضافه کرد که منطقه به اندازه کافی دستخوش بحران است، بحران در سوریه، یمن و در تمام خاورمیانه و ما همه می‌خواهیم که ائتلاف علیه داعش پابرجا بماند و در میان کشورهای عرب منطقه دوستی برقرار باشد».

وزیر خارجه آلمان آمادگی کشور خود را برای میانجیگری میان کشورهای عربی و قطر اعلام کرد و گفت: «اعتماد برای همه طرف‌های درگیر خدشه‌دار شده است»

او اطمینان داد که طرف‌های درگیر در بحران خواهان برقراری مجدد اعتماد هستند. او گفت آلمان حاضر است تلاش خود را در این زمینه بکند و تاکید کرد که کشورش از هیچ حمایتی برای غلبه بر بحران دریغ نخواهد کرد.

با این حال وزیر خارجه عربستان بر موضع کشورش پافشاری کرد و گفت که قطر باید مسیر جدیدی در پیش بگیرد. او گفت که امیدوار است قطر به خواست‌های کشورهای عرب منطقه پاسخ دهد و در این راستا گام بردارد.

به گفته او قطع رابطه با قطر برای عربستان دردناک است اما کشورش این گام را به خاطر منافع خود قطر و کل منطقه برداشته است.

او گفت: ما به قطر به عنوان کشور برادر و متحد خود نگاه می‌کنیم، اما به یک برادر هم باید زمانی گفت که کجا دارد اشتباه می‌کند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی وزیر خارجه آلمان برای میانجیگری بین عربستان و قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..