تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایم لپسی شگفت انگیز از ابرهای کمانی که شبیه اقیانوس در دل آسمان هستند [تماشا کنید]

فیلم سازی موسوم به «مایک اولبینسکی» با اینکه به مدت ۸ سال است که در زمینه ضبط تصاویر مربوط به آسمان و طوفان و ابرها فعالیت می کند، اما ویدئویی که در زیر مشاهده خواهید کرد را به عنوان «یکی از شگفت انگیزترین و بی نظیرترین چشم اندازهایی که تاکنون شاهد آن بوده ام» توصیف کرده است.

این ویدئو با تکنیک تایم لپس و با کیفیت ۴K گرفته شده و توصیه می کنیم آن را به صورت فول اسکرین یا در یک نمایشگر بزرگ تماشا کنید تا زیبایی ابرها و حرکات آن ها و رنگ هایشان برای چندین ثانیه شما را به رویا ببرد.

این ویدئو در داکوتای شمالی ضبط شده و وقتی آن را تماشا می کنید این طور به نظر می رسد که شاهد حرکت آرام امواج اقیانوس در دل آسمان هستید؛ گویی کسی جای زمین و آسمان را با هم عوض کرده.

برای دیدن این منظره رویایی پیشنهاد می کنیم حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید.

ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایم لپسی شگفت انگیز از ابرهای کمانی که شبیه اقیانوس در دل آسمان هستند [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..