تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كتك كاری شدید بازيكن استقلال در خيابان!

بازیکن تیم استقلال با یکی از طرفداران این تیم در خیابان کت کاری کرد و پای پلیس 110 به این دعوا باز شد.

دعوای بازیکن استقلال با یک طرفدار

هواداران استقلال هنوز هم از شكست سنگین مقابل العین ناراحت و دلخورند، اگر چه آنها در تقابل با هواداران پرسپولیس، حفظ ظاهر می‌كنند و می‌گویند اتفاق در فوتبال پیش می‌آید و مهم این است كه استقلال در شهرآورد پرسپولیس را برده اما همین هواداران در جمع‌های خودمانی با ناراحتی از این شكست یاد می‌كنند.

یكی از همین هواداران چند روز پیش در خیابان خواجه‌ عبدا... تهران به صورت اتفاقی چشمش به یكی از بازیكنان استقلال می‌افتد كه شب شكست مقابل العین، در تركیب استقلال حضور داشت و اتفاقاً اشتباه او منجر به یكی از گل‌های خورده تیم شد...

این هوادار همین كه بازیكن سرشناس و گرانقیمت استقلال را دید، سراغش رفت و گفت: «حیف شد 6 گل از العین خوردیم. خیلی بد بودید و باعث سرافكندگی ما شدید.» به گفته شاهدان عینی، بازیكن استقلال كه حوصله بحث نداشت، به این هوادار گفت فوتبال برد و باخت دارد و ما هم دوست نداشتیم ببازیم و پیش آمد... اما وقتی این بازیكن در حال عبور از پیاده‌رو بود، هوادار شاكی گفت: «یعنی چی پیش آمد، باخت داریم تا باخت، یك- هیچ یا دو- هیچ كه نباختید، 6 تا خوردید... من مانده‌ام چه‌جوری رویتان می‌شود بعد از خوردن 6 گل جواب هواداران را سربالا بدهید.»

این جمله‌ها و لحن هوادار شاكی، بازیكن استقلال را به‌ هم ریخت و او خطاب به هوادار گفت: «6 تا از العین خوردیم اما تو را یك‌جوری می‌زنم كه از جایت بلند نشوی.»

گویا همین كه هوادار استقلال به این آبی‌پوش می‌گوید تو اگر بزن بودی، العینی‌ها را می‌زدی و به حریف موقعیت گل نمی‌دادی، بازیكن استقلال به اتفاق دوستش كه همراه او بود، شروع به ضرب و شتم هوادار می‌كنند و چنان او را می‌زنند كه طرف مجبور می‌شود برای كمك گرفتن با پلیس 110 تماس بگیرد.

بعد از چند دقیقه مأموران 110 می‌آیند و مشغول گزارش كردن این درگیری می‌شوند اما با وساطت عابرانی كه بازیكن سرشناس استقلال را می‌شناسند و البته با عذرخواهی این بازیكن و دوست همراهش، هوادار مضروب رضایت می‌دهد، مأموران پلیس 110 به بازیكن استقلال گفته بودند اگر رضایت نگیری، مجبوریم شما را به كلانتری منتقل كنیم و همین مسئله و ترس از آبروریزی باعث شد این استقلالی عذرخواهی كند و رضایت بگیرد.

جالب است بدانید وقتی هوادار مضروب از صحنه محل درگیری دور شد، مردم از بازیكن استقلال پرسیدند چرا جواب اعتراض هوادار جوان را با كتك دادی كه در پاسخ گفت: «عصبانی شدم، چون دارند تمام كاسه‌كوزه‌های شكست را سر من می‌شكنند!»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كتك كاری شدید بازيكن استقلال در خيابان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..