تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمانان در کارهای خیر و خداپسندانه باید متحد و همفکر باشند

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در جشن گلریزان و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد استان که درمجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، با بیان اینکه اصل کرامت انسان، آزادی او است، گفت: بزرگان دین مبین اسلام همواره به ما توصیه کردند از دنیا آزاد باشیم بدین معنا که وابسته و دلبسته دنیای مادی نشویم.

وی عنوان کرد: در اسلام انسان از داشتن مادیات منع نشده بلکه این دین الهی مردم را به کار و تلاش زیاد تشویق کرده است و بارها به بشر تاکید کرده که در اختیار مال و ثروت قرار نگیرید تا بتوانید در هر زمانی که نیاز است برای کمک به همنوعان خود از آن استفاده کنید.

وی اظهارداشت: خداوند متعال زمانی که انسان از مال و جان خود در راه مقدس و ارزشمندی می گذرد در مقابل ملائک به انسان ها افتخار می کند.

نماینده ولی فقیه درکردستان یکی از اصول اساسی دین اسلام را کمک به همنوع ذکر کرد و افزود: مسلمانان باید در کارهای خیر و نیک از یکدیگر سبقت بگیرند و این اقدامی بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) وعده دادند که هر فردی بتواند انسان گرفتاری را آزاد کند خداوند او را از آتش جهنم می رهاند و این حدیث نشان از اهمیت کمک به افراد نیازمند هم چون زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی ادامه داد: مردم این استان همواره در کارهای خیر پیشقدم بودند و همه ساله جزو استان های نخست کشور در پرداخت زکات، اجرای امربه معروف ونهی از منکر و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد هستند.

وی با تاکید براینکه مسلمانان باید برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه باهم متحد و همفکر باشند، گفت: این اقدام منجر به عنایت الهی و خیروبرکت در جامعه اسلامی ما می شود.

نماینده ولی فقیه درکردستان درپایان از مردم نیکوکار و خیر استان و برگزارکنندگان جشن گلریزان تشکر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمانان در کارهای خیر و خداپسندانه باید متحد و همفکر باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..