تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه خوشنویسی قرآنی در مصلای نماز جمعه نور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرهاد باقری به اجرای نمایش خیابانی با موضوع قرآن و عترت تا فردا با حضور هنرمندان این شهرستان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب از سری برنامه های جشن رمضان است که در ایزدشهر گشایش یافت.

وی از برپایی محفل انس با قرآن فردا مصادف با ١٤ رمضان شب ولادت امام حسن (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء به میزبانی مسجد جامع نور خبر داد و افزود: در این شب محفل انس با قرآن نیز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار خواهد شد.

باقری با بیان اینکه برگزاری نشست علمی - قرآنی فردا به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد کاسگر محله در دستور کار دستگاه فرهنگ و هنر این شهرستان قرار دارد، گفت: این نشست تخصصی بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود.

وی به برگزاری موفق شب شعر و خاطره قرآنی در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان به میزبانی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و گفت: تلاش داریم نمایشگاه خوشنویسی قرآنی نیز جمعه ١٩خرداد در مصلای نماز جمعه نور برپا شود.

باقری از برگزاری نشست علمی - قرآنی روز پنجشنبه ٢٥خرداد مصادف با ٢٠ ماه رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء در تکیه حضرت رقیه (س) خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور گفت: مراسم اختتامیه جشن رمضان نیز چهارم تیر ماه سالجاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه خوشنویسی قرآنی در مصلای نماز جمعه نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..