تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از نامزد پیشنهادی ترامپ برای اظهارات اسلام ستیزانه

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از تارنمای آمریکایی هیل، در جلسه استماع امروز کمیته بودجه سنای آمریکا، «برنی سندرز» سناتور مستقل ایالت ورمونت از «راسل وات» نامزد پیشنهادی ترامپ برای معاونت دفتر مدیریت و بودجه دولت آمریکا به دلیل اظهارات اسلام ستیزانه وی انتقاد کرد.
سندرز به مقاله ای از این فرد اشاره کرد که در آن گفته بود: 'دین مسلمانان ناقص نیست، بلکه آن ها اصلا خدا را نمی شناسند، چرا که آن ها رابطه پدر و فرزندی خداوند و حضرت عیسی را رد می کنند. آن ها مورد لعن هستند.'
سندرز اظهارات 'غیر قابل دفاع، نفرت پراکنانه و اسلام هراسانه' وات را توهینی به بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان توصیف کرد.
برنی سندرز همچنین در جلسه دیگری که سنای آمریکا روز چهارشنبه برای تصویب بررسی لایحه تحریم ایران تشکیل داده بود، جزو چند سناتوری بود که خواستار تعویق رای گیری به احترام قربانیان حمله تروریستی دیروز تهران بودند.
شبد**ع.آ**1010
مترجم:علیرضا آقازاده**انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از نامزد پیشنهادی ترامپ برای اظهارات اسلام ستیزانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..