تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات رامبد جوان در خصوص پخش خندوانه در اولین شب پس از حادثه تروریستی پایتخت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه درباره علت پخش این برنامه باتوجه به حادثه تروریستی روز گذشته در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: عزیزان سلام.
 
١-همچنان هممون از اتفاق‌های دیروز خشمگین و متاسفیم و در حالی که با خانواده ی شهدای امروز همدردی و همدلی می کنیم نفرتمون رو هم از این تفکر و رفتار فوق وحشیانه و غیر انسانی اعلام می کنیم.


٢-قرار نیست نه تنها خندوانه بلکه هیچ رفتار روزمره ی ما تحت تاثیر بیرونی این اتفاق قرار بگیره چون بدیهیه که تروریسم در وهله ی اول قصدش ایجاد رعب و وحشت و به هم زدن نظم عادی زندگی جامعه است. پس هممون با حفظ آرامش باید ادامه بدیم و با زندگی عادی و ایستادن در کنار هم قدرتمون رو نشون بدیم.


٣- لطفا از دادن رای به بچه ها غافل نشین و یادمون نره که این قسمتها روزهای پیش ضبط و آماده شدن.
 
 توضیحات رامبد جوان در خصوص پخش خندوانه در اولین شب پس از حادثه تروریستی پایتخت
 
منبع:فارس
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات رامبد جوان در خصوص پخش خندوانه در اولین شب پس از حادثه تروریستی پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..