تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید کشورهای عضو اکو بر گسترش همکاری مبارزه با فساد اقتصادی

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که در دومین و آخرین روز سومین اجلاس رئیسان دستگاه های مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در باکو صادر شد، برهمکاری جدی با فساد برای دسترسی به اهداف مشترک ،تقویت تخصص گرایی در توابع مختلف آمبودزمان، ضرورت به کار گیری استاندارد های مشترک همکاری ها در زمینه مبارزه با فساد ،استقبال از کنفرانس های منطقه ای و بین المللی در مبارزه با فساد و تبادل تجربیات تاکید شد.
«ناصر سراج» رئیس سازمان بازرسی کشورمان با ابراز رضایت از نتایج این اجلاس گفت: همه کشورهای عضو اکو عزم جدی برای همکاری در زمینه مبارزه با فساد دارند.
وی افزود: در این اجلاس بیانیه خوبی نیز تنظیم و به تصویب رسید و پاکستان هم سند همکاری های مرکزی دستگاه های مبارزه با فساد که پیشتربه امضای ایران، افغانستان و تاجیکستان رسیده بود ، امضا کرد .
سراج افزود: با همکاری های 10 کشور عضو سازمان همکاری اقتصادی ( اکو) فعالیت های پیگیرانه در رابطه با مبارزه با فساد بخصوص جرائم سازمان یافته ، مواد مخدر و پولشوئی خواهیم داشت .
سید«جلال الدین علوی» معاون دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی اکو نیز مذاکرات انجام گرفته در این اجلاس دو روزه در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی را ثمر بخش خواند .
«زاکر قارال اف» دادستان کل جمهوری آذربایجان نیز با یادآوری اینکه تبادل نظر و تجربه مفید توسط حاضران این اجلاس صورت گرفت، همکاری در قالب اکو را برای توسعه پویای کشورهای عضو مهم عنوان کرد .
وی همچنین تعامل کشورهای عضو اکو در برخی حوزه های مورد اولویت از جمله حمل و نقل ، انرژی ، تجارت و سرمایه گذاری را اثربخش دانست و از همکاری های سالهای اخیر در قالب این نهاد منطقه ای در عرصه مبارزه با فساد تقدیر کرد.
نخستین اجلاس رئیسان دستگاه های مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی کشورهای عضو اکو در سال 1390 در تهران و دومین اجلاس نیز در سال 1391 در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.
شبد**خاورم ** 337**1010
انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید کشورهای عضو اکو بر گسترش همکاری مبارزه با فساد اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..