تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار هریس: 70 درصد فعالیت دولت به حوزه های اقتصادی مربوط است

به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر تقویمی روز چهارشنبه در جمع مدیران شهرستانی، اظهار کرد: سیاستی که دولت بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب برای سال جاری ابلاغ کرده عمدتاً در زمینه ایجاد اشتغال بوده و سعی داریم تا در حوزه‌های مختلف بتوانیم برای جوانان شغل ایجاد کرده و برای رفع معضل بیکاری تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان صرفاً نباید به شعار تبدیل شود، افزود: بیکاری جوانان علاوه بر خانواده‌ها ، معضلی برای کشور بوده و حتی همین بیکاری مسئله ازدواج جوانان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
تقویمی با اشاره به فعالیت های انجام شده در شهرک صنعتی بیلوردی، گفت: از 33 واحد ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب در این شهرک تعداد سه واحد تولیدی از جمله کارگاه های تولید پکیج، قند پورعباس و آذرپلاستیک مبلغ 27میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق اقتصادی دریافت کرده اند که با فعال شدن این کارگاه ها امسال افزایش اشتغال این سه واحد به 58 نفر رسیده است.
وی، تعداد واحدهای معرفی شده به بانک و در مرحله اخذ وام از این شهرک صنعتی را 16 واحد اعلام کرد.
فرماندار هریس سال جاری در این شهرستان را سالی مهم برای توسعه تمامی حوزه ها از جمله حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.
تقویمی، از تخصیص اعتبار 220 میلیارد ریالی برای ادامه روند احداث بزرگراه تبریز-هریس-اهر در سال جاری خبر داد و گفت: این بزرگراه یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی و از زیرساخت های اساسی رونق اقتصادی در این شهرستان است.
شهرستان هریس با حدود 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 70 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: محمد طلوعیان**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7227/518

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار هریس: 70 درصد فعالیت دولت به حوزه های اقتصادی مربوط است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..