تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندارشاهرود:برغم کارهای فراوان،دولت تدبیروامیدمظلوم واقع شده است

سید محمدرضا هاشمی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا ، افزود: در دولت تدبیرو امید ،تخصیص اعتبار شهرستان های شاهرود ومیامی افزایش چشمگیری یافته ، اما برخی خلاف این مطلب را بیان می کنند.
وی گفت: از مجموع حدود200میلیاردتومان اعتبار امسال استان سمنان ، حدود51میلیاردتومان به شهرستان شاهرود اختصاص یافته که معادل 25.7درصد اعتبارات استان است.
وی ادامه داد: اعتبارات شهرستان میامی هم 15.7درصد اعتبارات استان است که این امر بیانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید و استاندار سمنان به این منطقه است.
هاشمی معیارهای تخصیص اعتبار را میزان جمعیت،کمترتوسعه یافتگی و پراکندگی روستاها اعلام کرد و گفت:در تخصیص اعتبارهای سال گذشته نیز شاهرود حدود 25 و میامی 14 درصد اعتبارات استان را به خود اختصاص دادند.
وی این امر را موید نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به شرق استان خواند و ادامه داد: باید با وحدت و صمیمیت پیگیر امور بود تا نتیجه لازم به دست آید.
هاشمی همچنین اختلاف و دو دستگی را برای توسعه منطقه مخرب خواند و افزود: سال هاست برخی افراد موضوع های اختلاف برانگیزی را در زمینه میزان توسعه یافتگی شرق و غرب استان سر می دهند.
فرماندار شاهرود گفت: استاندار سمنان شخصا برخی مسایل شهرستان را حتی در تهران پیگیری می کنند.
وی با تقدیر از امام جمعه و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری امور، ادامه داد: وحدت بین مسوولان شهرستان موجب شده تا دست یابی به برخی اهداف مهم با سرعت محقق شود.
معاون استاندار سمنان به مطالب ناصحیح برخی افراد در روزهای تبلیغات انتخابات هم اشاره کردو گفت: در سفر هیات دولت به استان سمنان ، 71 طرح مصوب شد که 11 طرح با اعتبار288میلیاردتومان متعلق به شهرستان شاهرود بود که اعتبار آن ها هم تخصص یافته است .
وی وجود برخی محرومیت ها در روستاهای منطقه بیارجمند را ناشی از شرایط اقلیمی خواند و گفت: اگر برخی روستاهای این منطقه با تانکر آبرسانی می شوند، به این خاطر است که جز این کار دیگری نمی توان کرد.
هاشمی گفت: در منطقه خارتوران منبع تامین آب وجود ندارد که آب لوله کشی به مردم رسانده شود.
وی ادامه داد: در منطقه پشت بسطام به خاطر 16 سال بارش کم ، عمق چاه های آب از 320 متر هم گذشته است؛ در حالی که تا چند سال پیش عمق آب زیر زمینی این منطقه کمتر از 100متر بود.
فرماندار شاهرود گفت: پارسال ازچهار میلیاردتومان اعتبار آبفار،2میلیاردو200میلیون تومان در امر آبرسانی روستاهای احمد و 'اسب کشان' و دیگر روستاهای منطقه خارتوران هزینه شده است.
وی گفت: اگر توسعه یافتگی روستاها در تامین آب، راه، گاز، تلفن و شبکه های سیما است ، همه این موارد اکنون تامین شده در حالی که در خارتوران تا 2سال گذشته آب و تلفن نبود.
فرماندار شاهرود گفت: در منطقه محروم طرود و سطوه کارهایی که دولت تدبیر و امید انجام داده ، برابر با 30 سال از کارهای انجام شده قبل از آن است.
هاشمی گفت: تا پیش از آغاز کار دولت یازدهم ،راه مناسب ، آب و دسترسی به شبکه های سیما در این منطقه وجود نداشت و دسترسی به آب لوله کشی یکی از آرزوهای بزرگ مردم این منطقه بود.
وی افزود: اگر کسی به نقد دولت می پردازد بهتر است کارهای انجام شده را هم ببیند.
فرماندارشاهرود گفت: واقع گرایی و پرهیز از ارایه مطالب نادرست باید در سخنرانی ها لحاظ شود تا اذهان عمومی مشوش نشود.
وی افزود: در روزهای تبلیغات انتخاباتی مطالب ناصحیح زیادی در باره بالا بودن میزان طلاق در شاهرود بیان شد، این درحالی است که براساس آمار اداره کل ثبت احوال استان سمنان ، میزان طلاق پارسال در شاهرود 3.8درصد بوده که کمترین مقدار در استان سمنان است.
معاون استاندار سمنان ظرفیت های شرق استان را برای دستیابی به توسعه فراوان خواندو گفت: باید با همفکری ، یکدستی و واقع گرایی این ظرفیت ها اجرایی شوند.
شهرستان شاهرود با 53هزارکیلومتر مربع وسعت و 230 هزارنفر جمعیت در شرق استان قرار دارد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندارشاهرود:برغم کارهای فراوان،دولت تدبیروامیدمظلوم واقع شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..