تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه عاشورا: مردم مستضعف در عرصه های انقلاب حضوری پررنگ داشته اند

به گزارش ایرنا، سردار غلام عسکر کریمیان روز چهارشنبه در همایش یاد یار با حضور مددجوان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، افزود: تقابل جبهه استکبار و انقلاب اسلامی از سال 1342 شروع شد که نقش اصلی در آن را کوخ نشینان و مردم مستضعف بر عهده داشتند.
وی با بیان اینکه مرفهین بی درد هیچ وقت به فکر انقلاب و دفاع از ارزش های آن نبوده اند، اظهار کرد: نظام اسلامی آنچنان که باید نتوانسته است حق مردم مستضعف را به خوبی ادا کند، در حالی که می توانست با استفاده از پتانسیل های موجود و ثروت های خدادادی معیشت این قشر را تامین کند.
کریمیان با اشاره به اینکه عدالت یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی بود که هنوز به آن دست نیافته است، گفت: مسئولان باید به دنبال عدالت علوی باشند نه عدالت نسبی و باید توجه داشت که به خاطر همین اجرای عدالت نسبی است که فقرا، فقیرتر شده اند.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت مردم طبق توصیه مقام معظم رهبری مهمترین اولویت کشور است، افزود: یکی از اساسی ترین پایه های قدرت نظام اسلامی پشتیبانی مردم است و اگر خدای نکرده این پشتیبانی نباشد، نظام از بین می رود.
کریمیان ، بهترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت بی منت به مردم دانست و افزود: باید چنان قدرتی را در کشورمان ایجاد کنیم که دشمن جرات نزدیکی به مرزهای ما را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی باید بسترهای لازم برای بهبود معیشت مردم را فراهم کند، یادآور شد: روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی و امیدواری به تشکیل حکومت جهانی اسلامی حضرت مهدی(عج) دو بال پرواز شیعه هستند و دشمن می خواهد از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی این دو بال را بشکند.
به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در همایش با بیان اینکه امام خمینی(ره) جهانیان را تحت تاثیر شخصیت سیاسی و معنوی خویش قرار داد، گفت: فردی که معنویت و سیاست را به هم پیوند زد و عرفان و انقلابی گری را در کنار هم قرار داد امام خمینی (ره) بود.
محمد کلامی با اشاره به اینکه فقرا در پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین نقش را داشتند، افزود: از سال 42 که نخستین جرقه های قیام مردم علیه رژیم ستم شاهی زده شد، کسانی که برای حاکمیت ارزش های دینی سینه سپر کردند، فقرا بودند.
وی با بیان اینکه امام فقرا را ولی نعمتان انقلاب می دانست، ادامه داد: تشکیل کمیته امداد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان دهنده جایگاه والای فقرا در تفکر الهی امام راحل بود؛ کمیته امداد نمود عینی تفکر امام در مبارزه با فقر بود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه عاشورا: مردم مستضعف در عرصه های انقلاب حضوری پررنگ داشته اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..