تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه بیرجند: تلاش دشمن ایجاد خدشه در آرامش ایران اسلامی است

حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه قرآن خراسان جنوبی، در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند اظهار کرد: ملت و مسئولان کشور بیدار و هوشیارند و به تعبیر رئیس مجلس، عملی مذبوحانه انجام شد و باید همه هوشیار باشیم .
وی تصریح کرد: داعش قرآن می خواند، جنایت انجام می دهد،آیا می شود کسی که اسم خدای رحمان را می آورد، جنایت هم بیافریند؟
رئیس شورای فرهنگ عمو می خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز 12 انسان بیگناه در این دو حادثه تروریستی به شهادت رسیدند و کسانی که این اقدام وحشیانه را انجام دادند، مدعی خواندن قرآن نیز هستند.
امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: بیشتر این تهمت ها،بی توجهی به دیگران و تنگ نظری ها ریشه در حقارت درونی انسان دارد، فرد وقتی حقیر است به دیگران تهمت می زند تا حقارت حیوانی خود را جبران کند.
رضایی با یادآوری اینکه کسی که توانمند و ارزشمند است تحقیر نمی کند و از کسی هم کینه ای به دل ندارد، افزود: عده ای بیمار و با منیت، کبر و غرور مرتبط هستند اما اگر بیمار با قرآن مرتبط باشد، شفا می یابد و برای رشد جامعه باید قرآن در آن محقق شود.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در آیین یاد شده گفت:
امسال نمایشگاه قرآن استان با شعار« قرآن،اخلاق و زندگی» از امروز به مدت 6 روز برپاست.
احمد محبی، افزود: در این نمایشگاه پنج هزار عنوان کتاب مرتبط با علوم قرآنی در 95 هزار جلد عرضه شده است و آثار 20 ناشر کشور مستقیما و آثار 25 ناشر غیرمستقیم در نمایشگاه عرضه شده است.
وی یادآور شد: خبرگزاری های شبستان و ایکنا در نمایشگاه غرفه دارند و محصول نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارایه می شود.
وی تاکید کرد: در نمایشگاه 56 غرفه در حوزه های نشر مکتوب،نرم افزار،هنرهای تجسمی،تابلوفرش، معرق، خوش نویسی،تذهیب و... فعال است.
به گفته محبی، ترویج فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف جامعه دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559*2047* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه بیرجند: تلاش دشمن ایجاد خدشه در آرامش ایران اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..