تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردان تا چند سالگی بچه دار میشوند؟

غده پروستات به هر علتی اگر دچار بیماری گردد در قدرت جنسی مرد تاثیر منفی خواهد گذاشت،

زن و مرد هر دو بعد از بلوغ قادر به فعالیت جنسی می باشند و آمادگی باروری برای زن بعد از سن بلوغ و شروع عادت ماهیانه بوجود می آید. ولی به دلایل بسیاری بهتر است ازدواج در اوایل سن بلوغ انجام نگیرد بلکه با توجه به شرایط گوناگون بهتر است حداقل سن ازدواج را برای طرفین پنج سال بعد از بلوغ در نظر گرفت.

مرد تاچه سنی قادر به عمل جنسی است؟
قدرت باروری مرد تا پایان عمر باقی است ولی دفعات آن بستگی به شرایط جنسی روحی فرد دارد.

مردی که در جوانی آلوده به مواد غیر طبیعی از قبیل سیگار و مشروبات الکلی و … می باشد باید متوقع این باشد که در پیری دچار عوارض خواهد شد بهتر است مرد در جوانی رعایت اعتدال را بکند تا در پیری کم نیاورد، البته مردان مسن پنجاه به بالا در معرض بیماری در ارتباط با مسائل جنسی می باشند که یکی از آنها تورم پرستات می باشد.

قدرت جنسی مردان

غده پروستات به هر علتی اگر دچار بیماری گردد در قدرت جنسی مرد تاثیر منفی خواهد گذاشت، بهتر است افراد بالای سن پنجاه گاهی جهت معاینه و تست سلامت پروستات به پزشک مراجعه نمایند.

تغذیه
البته نوع تغذیه و حالات روانی مرد در قدرت جنسی وی در سنین بالا بی تاثیر نیست و به این امر می بایست توجه کافی مبذول گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردان تا چند سالگی بچه دار میشوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..