تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از ناباروری در مردان، راهکار خانگی

از مصرف محصولات وینیل خودداری کنید. بهتر است پرده‌های کنفی را جایگزین پرده حمام کنید.

خطر: مواد شیمیایی از خانواده فتالات
اگر مقدار فتالات در بدن مردان زیاد باشد روی کیفیت سلول‌های جنسی مردان تاثیر می‌گذارد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهند، فتالات‌ها باعث خارج‌شدن سلول‌ جنسی مردان از حالت طبیعی خود و آسیب به DNA می‌شود. فتالات در بدن مردان مثل هورمون زنانه استروژن عمل می‌کند.

در چه چیزهایی به کار می‌رود؟
این ماده در محصولات دارای وینیل، مثل پرده‌های حمام و چرم مصنوعی، محصولات خوشبو‌کننده مثل ادکلن، پرفیوم، شمع‌های عطری، اسپری خوشبو‌کننده هوا، شوینده‌های لباس، نرم کننده‌های پارچه، همین‌طور انواع شامپو، صابون، اسپری مو، اسپری بدن، دئودورانت و دیگر محصولات این‌چنینی به کار می‌رود.

چگونه از خود مراقبت کنیم؟
از مصرف محصولات وینیل خودداری کنید. بهتر است پرده‌های کنفی را جایگزین پرده حمام کنید.شمع‌های مومی علاوه‌بر نور ملایمی که ایجاد می‌کنند به تمیز کردن هوای داخل خانه هم کمک می‌کنند. برای شست‌و‌شوی لباس‌ها از شوینده‌های بی‌بو و ساخته شده از مواد گیاهی و از سرکه سفید به جای نرم کننده‌های پارچه استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از ناباروری در مردان، راهکار خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..