تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ باید حمله تروریستی در تهران را محکوم کند +توئیت

"ریچارد هانس" رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در واکنش به حملات امروز در ایران، از دونالد ترامپ خواست که حمله تروریستی در تهران را محکوم کند.

به گزارش صدخبر،در حالی که انتشار خبرها درباره تیراندازی‌ و حمله به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم امام خمینی (ره) ادامه دارد، ریچارد هانس رئیس یک اندیشکده آمریکایی در واکنش به این خبرها پیامی توئیتری خطاب به دونالد ترامپ منتشر و از وی خواست این حمله را محکوم کند.

گفتنی است؛ تیراندازی و حمله به مجلس شورای اسلامی ایران و همچنین حرم امام خمینی (ره) در صدر اخبار بین‌المللی قرار گرفته است.

ریچارد هانس در صفحه توییتر خود نوشت: 

"قابل توجه رئیس جمهوری آمریکا، محکوم کردن تروریسم نمی تواند گزینشی باشد و باید وقوع آن در تهران را نیز مانند اروپا محکوم کرد."

محکومیت تروریسم نباید گزینشی باشد

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ باید حمله تروریستی در تهران را محکوم کند +توئیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..