تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح سلامت تابستانه اورژانس ۱۱۵

آغاز طرح سلامت تابستانه اورژانس ۱۱۵به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، دکتر رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه  علوم پزشکی مشهد گفت: این طرح از اول تیر  تا پایان شهریور به منظور افزایش ایمنی و ارائه خدمات مناسب به بیماران و حادثه دیدگان در محور های برون و درون شهری زیر پوشش دانشگاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح تمامی آمبولانس های شهری نزدیک جاده ها در مبادی ورودی شهرها و آمبولانس های جاده های در حاشیه جاده ها از ساعت ۱۸ الی ۲۳ و در روزهای تعطیل علاوه بر آن از ساعت ۸ الی ۱۲ مستقر خواهند شد.

وی با تاکید بر هماهنگی و تعامل کامل با پلیس و سایر ارگان های امداد رسان گفت: تمامی شهرستان  های زیر پوشش دانشگاه و مرکز ارتباطات اورژانس مشهد، بایستی همه روزه گزارش حوادث ویژه را به اتاق عملیات بحران قطب شمال شرق(EOC)ارائه دهند.

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح سلامت تابستانه اورژانس ۱۱۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..