تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گازرسانی به 1000روستای کردستان انجام شده است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد فعله‌گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان امروز در سقز در جمع خبرنگاران گفت: میزان گازرسانی در روستاهای استان کردستان، بالاتر از میانگین کشوری است، و ضریب نفوذ گاز روستایی در استان کردستان 77.5 درصد است.

به گفته وی تا پایان سال‌جاری 120 روستای دیگر استان کردستان گازرسانی می‌شود که با گازرسانی این تعداد روستا، ضریب نفوذ گاز در کردستان به 85 درصد خواهد رسید.

فعله گری با بیان اینکه، 156 روستای شهرستان سقز گاز رسانی شده است،افزود: امسال، 27 روستای دیگر این شهرستان با اعتبار 300 میلیارد ریال گازرسانی می‌شود.

وی عنوان کرد: با گازرسانی به روستاهای شهرستان سقز یک‌هزار و 500 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند و ضریب نفوذ به 78 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ م ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گازرسانی به 1000روستای کردستان انجام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..