تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احزاب کُرد عراق با اجرای همه‌پرسی استقلال کردستان در 25 سپتامبر موافقت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، احزاب سیاسی کرد عراق با اجرای همه پرسی استقلال منطقه کردستان در ماه سپتامبر موافقت کردند.

شبکه الجزیره با اعلام این خبر، گزارش داد که احزاب سیاسی کرد عراق به توافق رسیده‌اند که روز 25 سپتامبر (3 مهر) همه پرسی استقلال منطقه کردستان عراق از این کشور را برگزار شود.

فؤاد عثمان، سخنگوی سابق وزارت امور شهدا منطقه کردستان عراق گفت که بین مسعودی بارزانی، رئیس این منطقه و اجزاب سیاسی کرد بر سر اجرای این همه پرسی به توافق رسیده‌اند.

عثمان تصریح کرد که این نشست بدون حزب تغییر (گوران) به ریاست نوشیروان مصطفی و حزب اسلامگرایی کردستان صورت گرفته استو دو حزب مذکور این نشست را تحریم کرده بودند.

به گفته وی، احزاب کرد منطقه کردستان همچنین به توافق رسیدند که ماه نوامبر انتخابات پارلمانی و ریاست منطقه کردستان برگزار شود.

دولت مرکزی عراق، حزب گوران و جماعت اسلامی کردستان (کومل) با اجرای همه پرسی استقلال کردستان مخالف است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/R5T4QR



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احزاب کُرد عراق با اجرای همه‌پرسی استقلال کردستان در 25 سپتامبر موافقت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..