تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه: تفرقه تاسف آور در جهان اسلام به نفع تروریست ها است

به گزارش ایرنا، لاوروف روز جهارشنبه با محکوم کردن دو حمله تروریستی در تهران، اظهار کرد: حفظ و حتی تعمیق تفرقه و انشعاب مذهبی در جهان اسلام برای ما تاسف آور است.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سخنان وی نوشت که مسکو در صداقت ایران برای مبارزه با تروریسم شک ندارد و کشورهای منطقه را به وحدت در برابر این تهدید مشترک فرا می خواند.
وزیر خارجه روسیه ادامه داد: یک مانع جدی (تفرقه) در تعامل همه کشورهای منطقه بدون استثنا و متحدان آنها برای مبارزه با داعش و جبهه النصره هست.
لاوروف همچنین گفت که بارها دوستان خود را در جهان اسلام به همبستگی و تشکل در مبارزه با تهدید مشترک تروریسم و عمیق تر نشدن تفرقه و انشعاب فرا خوانده ایم، زیرا واگرایی و چند دستگی به نفع تروریست ها است و جبهه ضد تروریستی را تضعیف می کند.
صبح امروز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که ، تاکنون شهادت 12 نفر و مجروح شدن بیش از 40 نفر تائید شده است
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از چهار مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 3 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
اروپام 1516 ** انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه: تفرقه تاسف آور در جهان اسلام به نفع تروریست ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..