تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمتی: گفته بودم علاقه شدیدی به پرسپولیس دارم

کد خبر: ۵۴۵۷۰۳

۳۹۸  بازدید

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرمربی کروات سرخپوشان در تمام پست‌های هافبک روی او نظر دارد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرمربی کروات سرخپوشان در تمام پست‌های هافبک روی او نظر دارد.

 سیامک نعمتی پس از پیوستن به پرسپولیس و امضای قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم که علاقه شدیدی به پرسپولیس دارم. خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم همانطور که فصل گذشته، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم در این فصل هم بتوانیم کنار هم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

نعمتی: گفته بودم علاقه شدیدی به پرسپولیس دارم

وی در پاسخ به این سؤال که در پرسپولیس در چه پستی بازی خواهد کرد، گفت: پس اصلی من در فصل گذشته هافبک چپ بود، اما آقای برانکو در تمام پست‌های هافبک روی من نظر دارد. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هواداران این تیم خاطرنشان کرد: هواداران پیش از حضور من در پرسپولیس لطف‌شان را نشان دادند و محبت آنها را از نزدیک دیده‌ام. امسال بیشتر در کنار این هواداران خواهم بود و امیدوارم بتوانم لطف آنها را جبران کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمتی: گفته بودم علاقه شدیدی به پرسپولیس دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..