تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان تبخال با کمک گیاهان دارویی

عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است

می دانید که تبخال در اثر چه ویروسی ایجاد می شود؟ آیا این ویروس واگیردار است؟ افرادی که دچار تبخال شده اند، با بوسیدن دیگران، این ویروس را منتقل می کنند؟ آیا عوامل بروز تبخال را می شناسید؟ با دکتر سلام همراه باشید تا به بررسی عارضه ی تبخال بپردازیم.

تبخال یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می‌شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه‌ تاول‌های ریز نمایان می‌شود. ویروس هرپس سیمپلکس عامل بیماری تب‌خال در صورت، آلات تناسلی هر دو جنس، مغز، چشم و گاهی حتی فلج بل نیز می‌گردد.

تبخال چگونه ایجاد می شود؟

وجود این بیماری مربوط به نوعی ویروس است که طرز کارش بسیار عجیب است . این ویروس ابتدا وارد یکی از عصب های دیواره ی داخلی دهان می شود و روی آن عصب حرکت می کند تا به انتهای آن یعنی به نقطه ای در عقب چشم برسد ، آنجا می ماند بدون اینکه شما متوجه وجودش بشوید بعدا موقعی که دچار سرماخوردگی یا بیماری دیگری شدید و بدنتان سرگرم مبارزه با میکروب های دیگر است و فرصت رسیدگی به ویروس تبخال را ندارد از همان عصب به پایین حرکت می کند و اطراف لب یا بینی شما سر در می آورد و شما را دچار این بیماری می کند .

عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است

آیا تبخال خطرناک است؟

وجود هرگونه علائم یا مشکلات پوستی یک هشدار به بیمار است . همین بیماری ممکن است در ناحیه تناسلی ایجاد شود و فرد را به طور جدی گرفتار نماید . در افرادی که رابطه جنسی بی بند و بار دارند ممکن است درخطر ابتلا به این بیماری باشند . تبخال تناسلی از شایع ترین بیماری های آمیزشی ست .

نکته : اکثر تبخال ها خود به خود ، یا با مراجعه به پزشک ، پس از مدتی درمان می شوند ولی ویروس ها ، در سلول های عصبی به حالت خفته باقی می مانند .

عوامل بروز تبخال در بدن کدامند؟

یادآور می شویم این عوامل ممکن است عفونت های نهفته را تحریک سازند و دوباره آن را بوجود آورند .

عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است

درمان تبخال با داروهای گیاهی چگونه است؟

با اینکه اکثر تبخال ها پس از مدتی درمان می شوند و از بین می روند ولی برخی داروهای گیاهی وجود دارند که می توانند در تسریع روند درمان  آنها موثر واقع شوند .

1- درمان تبخال با قرص کافوری

مالیدن روزانه چندین مرتبه قرص کافوری به محل تبخال در از بین بردن آن موثر است .

مواد لازم : گل داغستان ۱۵ گرم ، گل ارمنی ۱۵ گرم ، سدر ۱۵ گرم ، تخم ختمی ۱۰ گرم ، تخم مرو ۱۰ گرم ، گل شیراز ۱۰ گرم ، اسانس گل سرخ ۲ قطره ، کافور دو گرم ، آب مقطر مقداری ، سرکه سیب مقداری .
طرز تهیه : ابتدا کافور را در آب مقطر حل نموده و سپس سرکه سیب را اضافه کنید بعد داروها را نرم ساییده و هر روز مقداری از آن را روی محل مورد نظر بمالید.

2- درمان تبخال با روغن خیار

روزی ۳ مرتبه مقداری روغن خیار به محل تبخال بمالید .

عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است عوامل بروز تبخال در بدن درمان تبخال با کاسنی درمان تبخال با قرص کافوری درمان تبخال با روغن خیار درمان تبخال با پودر سدر درمان تبخال تبخال چگونه ایجاد می شود تبخال تناسلی آیا تبخال خطرناک است

3- درمان تبخال با یخ

صبح زود قبل از آنکه صورت را بشویید و آب به تبخال برسد یک تکه یخ را روی تبخال به مدت ۵ دقیقه بگذارید و این عمل را تا چندین روز تکرار کنید .

4- درمان تبخال با پودر سدر

یک گرم کافور را در مقداری آب حل کنید سپس آن را با کمی پودر سدر خمیر نموده و پس از ۵ دقیقه خمیر حاصل را بر روی محل مورد نظر بگذارید و این عمل را تا بهبودی کامل ادامه دهید.

5- درمان تبخال با کاسنی

هر روز صبح یک استکان آب کاسنی را میل کنید یا اینکه ۱۵ گرم تخم کاسنی را در نیم لیتر آب بجوشانید و آب آن را صبح ها میل کنید .

منبع: راستینه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان تبخال با کمک گیاهان دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..