تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایحه تفکیک 3 وزارتخانه با قید دو فوریت تقدیم مجلس شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره لایحه تفکیک وزارت خانه ها اظهار داشت: این لایحه با دو فوریت در جلسات قبلی دولت به تصویب رسید و امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و تقاضای دو فوریت برای آن کردیم.

 

وی ادامه داد: پیش بینی می شود روز یک شنبه این لایحه اعلام وصول شده و در دستور کار مجلس قرار گیرد٬ این لایحه در راستای توجه به بازرگانی مسکن و بحث توجه ویژه به جوانان که مطالبه ای در ایام تبلیغات دکتر روحانی نیز بود٬ است.

 

امیری تصریح کرد: امیدواریم دو فوریت آن در مجلس تصویب شده و بلافاصله مجلس وارد جزئیات لایحه شود.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله اگر مجلس این لایحه را تصویب کند و شورای محترم نگهبان آن را تایید کند قاعدتا معرفی کابینه دولت دوازدهم از طرف رییس جمهور بر اساس ساختار جدیدی خواهد بود که مجلس پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MHPXDM



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایحه تفکیک 3 وزارتخانه با قید دو فوریت تقدیم مجلس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..