تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضاي جدید هیات مدیره بانک دی تعیین شدند

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور بیش از 70 درصد سهامداران ساعت 11 صبح روز سه شنبه 16 خرداد ماه به منظور انتخاب اعضاي هيات مديره جدید تشکيل شد.

به گزارش شمانیوز ، این مجمع با حضور نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس رسمی بانک دی، نمایندگان سهامداران حقوقی و حقیقی بانک دی برگزار شد.

در این مراسم، میرمردای نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رييس مجمع، با تقدير از اعضای قبلی هیات مدیره بانک دی که در شرایط اقتصادی موجود توانستند بانک دی را هدایت کنند، اظهار کرد: در دی ماه 1395 مقرر شد اعضای جدید هیات مدیره منصوب شوند که در این مدت برای صیانت از حقوق سهامداران، به دنبال معرفی افراد علمی، متخصص و کارآزموده به بانک مرکزی بودیم.

به گفته وي پس از بررسی‌های تخصصي بانک مرکزی افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند به مجمع عمومي بانك براي راي گيري در اين مجمع معرفي مي‌شوند.

در ادامه اين مراسم راي‌گيري به صورت كتبي از سهامداران انجام شد و پس از شمارش آراء اعضای جدید هیات مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:

1-حسن علی قنبری ممان (عضو اصلی)

2-محمد رضا قربانی (عضو اصلی)

3-رضا سهم دینی (عضو اصلی)

4-اکبر پور مظاهری (عضو اصلی)

5-علی فتحعلی (عضو اصلی)

6-رضا دولت آبادی (عضو اول علی البدل)

7-سکینه کشاورز (عضو دوم علی البدل)

منبع:روابط عمومي بانك دی 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضاي جدید هیات مدیره بانک دی تعیین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..