تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشت گوسفندی اول هفته مشخص می‌شود

به گزارش افکارنیوز، علی اصغر ملکی درخصوص وضعیت بازار گوشت گوسفندی اظهار کرد:  باتوجه به تعطیلات اخیر و آخر هفته نرخ گوشت در روز شنبه اعلام خواهد شد. وی افزود: درحال حاضر باتوجه به بیماری تب کنگو در کشور وضعیت بازار گوشت از شرایط خاصی برخوردار بوده و رکود در این بازار حاکم است. رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه واردات گوشت همچنان ادامه دارد افزود: هرکیلو گوشت وارداتی گوسفندی با قیمت 31 هزار و 500 تومان به دست خریدار می‌رسد.

ملکی در ادامه به ممنوعیت صادرات دام از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: درحال حاضر به دلیل کمبود گوشت قرمز، امور پشتیبانی دام صادرات را ممنوع اعلام کرده است و فعلا این روند ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشت گوسفندی اول هفته مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..