تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی برانکو برای وضعیت دو ستاره پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،

مصاحبه اخیر برانکو ایوانکوویچ با طعنه‌هایی به مدیران باشگاه پرسپولیس همراه بود و حتی واکنش علی‌اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه را به دنبال داشت.

با این وجود تماس سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با مدیران این باشگاه قطع نشده و برانکو به صورت مداوم و مخصوصا از طریق شبکه‌های اجتماعی با آنها در ارتباط است.

برانکو پیگیر وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه است و می‌خواهد هر چه زودتر وضعیت تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی مشخص شود. همچنین سرمربی پرسپولیس که در حال حاضر در آلمان به سر می‌برد از مدیران باشگاهش خواسته بودجه باشگاه و وضعیت پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی را به او اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی برانکو برای وضعیت دو ستاره پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..