تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه رفتن این نوزاد پس از تولدش (عکس)

راه رفتن این نوزاد پس از تولدش (عکس)

نوزادی کوچک با اراده ای بزرگ ! این نامی است که مردم برزیل برای کارکتر اصلی این کلیپ انتخاب کرده اند. انتشار ویدئویی جالب و شگفت انگیز نشان می دهد که چطور نوزادی که چند دقیقه از به دنیا آمدنش می گذرد با قرار گرفتن روی دست پرستار شروع به راه رفتن می کند.

راه رفتن این نوزاد پس از تولدش (عکس)

پرستاری که در فیلم مشاهده می کنید در مورد این تصاویر و لحظات باورنکردنی می گوید: نوزاد دختر که تازه متولد شده بود را مثل همیشه و تمام نوزادان دیگر برای شستشو به بخش مخصوص بردم ، وقتی بعد از شستشو دستانم را زیر سینه و کتف هایش گذاشتم نوزاد با حرکتی غیرطبیعی تلاش کرد تا حرکت کند ، برایم باورکردنی نبود که این حرکت از یک نوزاد چند دقیقه ای دیده می شود .

تلاش او مرا مشتقا کرد تا کمکش کنم و بدانم که هدفش از این فشار و تلاش چیست ، بله او با تکیه بر دست من شروع به راه رفتن کرد ، پاهایش را چنان از زمین بلند می کرد و به سمت جلو می انداخت که انگار چندین ماه بود راه رفتن را آموخته بود.گروه ایران ناز

راه رفتن این نوزاد پس از تولدش (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه رفتن این نوزاد پس از تولدش (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..